Rapport från en bönpall


 Vi har bytt motorcykel eller rättare sagt min man har gjort det så det är bara att följa med. Första svängen vi gjorde var från Hjo till Broddetorp och Hornborgarsjön En fantastisk rutt med sagolika ängar och kullar som i Irland Vi var helt lyriska tills vi vaknade til av verkligheten POLISEN! Vid  omkörning av 5 bilar drog han på järnet och låg på en 80väg med fart uppe i ca 140 så det blev en dyr premiärtur 3.200:-
Man får så många tankar på en bönpall och jag såg liksom sagofigurer titta ut  i varje glänta "Vafför gör hon på detta vise!"
Inte trodde jag att jag skulle som 60+  bli en spätta  med den sjukdom jag har!! Men inget är omöjligt Det är nu vi lever! Så kör men kör vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0