Syns jag inte-då finns jag inte!?

Det känns som om ingen ser det jag skriver. Är det så? Är det för att jag är en sån där 40talist som verkar så trist eller är det bara så att man inte halkar in på  bloggar hur som helst. Jag vet inte hur det går till men på facebook finns det ofta någon som kommenterar. Egentligen har jag tänkt Varför ska man blottlägga sitt liv för  nästan hela världen?Det kanske är bra att ingen ser det jag skriver för då skriver jag bara av mig själv och då behöver jag inte fina formuleringar .
Jag har ordnat så att min mor ska få komma till hjo  vårdhem Hoppas att det blir Rosells. Hon är  91 år den 30 dec har haft flera hjärtinfarkter och har sockersjukan. Hon har svårt att gå och har blivit lite dement så hon klarar sig inte längre ensam. det hjälper inte med hemtjänsten som springer dit en stund då och då I två år har jag försökt få henne till Alingsås men fick avslag två gånger I Hjo fick jag avslag en gång men efter överklagan fick hon beviljat Det är en seger! tack  för att ni vill ge min mor ett värdigt slut om det tar ett år eller 10 år så är det viktigt med slutakten. En människas väv ska plockas ner. Det är fashinerande men samtidigt obegripligt. Vi ska lämna denna kropp till jorden att multnas och själen ska till en annan plats där vi får vänta för att få en ny kropp. Det är svårt att greppa men det står också att vi ska känna igen varandra. det finns personer som jag inte gärna skule vilja möta igen men vi är väl så förvandlade då att vi inte kan vara iriterade på varandra Ja ja hur kom jag in opå detta nu då? Den 19 juli ska jag vara sommarpratare i skaraborgp4
Ha en skön sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0